Perşembe, Ocak 17, 2013

Gönüllü Alternatif Yaşam Planlaması Yazarı Arıyorum

Alternatif Yaşam Planlaması'nda ve Gaia Education'ın Ekoköy Dizayn Eğitiminde (EDE) okunacak, yapılacak, araştırılacak, izlenecek konu, mesaj ve projelerin sayısı çok arttığından, iş planlarımı sürekli ötelemek zorunda kalmaya başladım. İş Planlarım derken Alternatif Yaşam ve EDE eğitimi adına yaptığım işleri kastediyorum. Maaşımı kazandığım işimdeki yoğunluğumu da düşündüğümde yardım istemem kaçınılmaz oldu.   

Alternatif Yaşam Planlaması için yönlendireceğim yazıları okuyacak, araştırma yapacak, video izleyecek, denemeyi, yapmayı planladığım projeleri takip edebilecek ve gelecekte Alternatif Yaşam Planlaması'nda yazar olacak bir yardımcıya ihtiyacım var. 

Alternatif Yaşam Planlaması yedinci yılında içeriği ve farklı bakışı sayesinde artık tanınan ve referans alınan bir kaynak haline geldi. EDE eğitiminin de katkısı ile önümüzdeki yıllarda çok daha iyi konuma gelecek. Bildiğiniz üzere Alternatif Yaşam Planlaması geliri olmayan bir ağ günlüğü hatta projeleri, denemeleri yapabilmek için masrafları olan bir ağ günlüğü. Bu nedenle gönüllü yardım talep etmekten başka seçeneğim bulunmuyor.

Yardım için olmazsa olmazlarım: 
* İleri seviyede İngilizce bilmek ( Araştırma, Youtube videolarını izleme için bir zorunluluk) 
* Alternatif yaşam, sürdürülebilir yaşam, kendi kendine yeten yaşam fikirleri için gönüllü çalışma kararlılığı ve düzenli bir işmişcesine prensipli devamlılık. 
* Bilgisayar, internet ve uygulamaları konusunda ileri seviyede bilgi ve beceri, 

Tercihen istediklerim:        
* Tercihen, İzmir'de yaşıyor olmak
* Tercihen, 20-35 yaş arasında olmak
* Tercihen, 2013-2014 eğitim döneminde Gaia Education Ecovillage Design Education programına katılmayı planlamak. 

CV yerine, yukardaki zorunlu ve tercihli özelliklere sahip olduğunuzu belirten ve kısaca kendinizi anlatan bir yazı ile muratunel@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.   


Hiç yorum yok: