Cuma, Temmuz 20, 2012

Şehir Fırsatı (Groupon) Çocuklu Aile İstemiyor Mu?

Şehir Fırsatı (Groupon) ile yaşadığım deneyimi paylaşmak istiyorum. Önce Groupon destek hattı ile yaptığım yazışmaları YORUMSUZ olarak ekleyeyim, sonra yorumlarımı ve gözlemlerimi yazacağım.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ben:

XXXX Otel ile gerçek bir ege deneyimi başlıklı kampanyanız hakkında bir sorum var.

3 yaşında ve 6 yaşında iki çocuğum var.

Eşim ile birlikte kampanyadan faydalanmak istiyorum. Eşim, çocuklarım ve benim için kaç adet giriş almam gerekiyor? 2 adet giriş almam yeterli mi?

Bu soruyu XXXX otel ile görüştüm, kendileri sizin bilgi verebileceğinizi söyledi.

Cevabınızı beklerim.

İyi çalışmalar.
 
Groupon :
 
Değerli Üyemiz;
0-2 yas çocuklar için ücretsizdir.Sizin kişi bası olarak fırsatı satın almanız gerekmektedir.

Saygılarımızla

Groupon ŞehirFırsatı
 
Ben:

Mesajınızın çözüm odaklı bir yaklaşım olduğunu düşünmüyorum. 0-2 yaş ücretsiz bilgisini ilan içeriğinde OKUYABİLİYOR ve ANLAYABİLİYORUM.

Ve fakat,

3 ve 6 yaşlarındaki iki çocuğa "KİŞİ BAŞI" 85 TL vermeyi anlayamıyorum. Otellerde çeşitli yaşlar için çeşitli fiyat aralıkları ve fiyat indirimleri vardır. Sizler bunu neden düşünmüyorsunuz? Böyle bir uygulama çözüme yönelik bir yaklaşım olmaz mı?

Ben satın almama özgürlüğümü kullanacağım,

Siz de nasıl olsa birilerine satarım, satamasam da bana ne. Gün sonunda ben aldığım maaşıma bakarım rahatlığı içinde mesaj cevaplar, sorgulamadan denileni yapmaya devam edersiniz.

Ve fakat,

Ben bu tecrübeden sonra hiç bir Şehir Fırsatı almayacağım gibi çevreme de "Yaklaşımınız ve Zihniyetinizden" bahsedeceğim.

ÖZETLE : Çocukluysan Şehir Fırsatından uzak dur...

İyi çalışmalar.

Groupon :

Değerli Üyemiz;

Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutan çalışma anlayışına sahip bir firma olarak, müşterilerimizden gelen tüm taleplerin her zaman büyük bir hassasiyetle değerlendirildiğini özellikle belirtmek isteriz.Öneriniz ilgili birimimize iletilecektir.

Saygılarımızla

Groupon ŞehirFırsatı

--------------------------------------------------------------------------

Groupon müşteriye geri dönme konusunda hızlı, bu yönlerini takdir ediyorum. Yukarıdaki yazışmalar iki saatten az sürede tamamlandı. Ancak gelen mesaj içeriklerine bakınca standart cevap verdikleri kolaylıkla anlaşılıyor.  İkinci mesajıma henüz çözüm sayılabilecek bir cevap gelmedi, beklentim, ingilizcede kullanıldığı şekli ile "bla, bla,bla" yani "Şöyledir, böyledir, hadi size iyi günler" tadında bir mesaj almak.

Yazışmamdan sonra üşenmedim, Groupon'daki tatil kampanyalarını tek tek inceledim. Beklediğim gibi hiçbirinde çocukların nasıl fiyatlandırıldığı konusunda bir bilgi yoktu. Eminim bunun bir çok "Mazereti / Sebebi" vardır. Ama sebep ne olursa olsun bu çocuklu ailelerin Groupon fırsatlarını değerlendiremeyeceği gerçeğini değiştirmiyor.    

Ben Groupon'a gönderdiğim mesajımda belirttiğim gibi hiçbir kampanyalarından faydalanmayacağım. Çocuklu ailelerin de faydalanabileceğini sanmıyorum.
 
Tabii 3 yaşındaki çocuğunuza bir kişi ücreti vermeye razıysanız o ayrı.

25 - Temmuz - 2012 Notu :
Groupon'un beni "utandırdığını" belirtterek başlayayım. Yazımda belirttiğim geçiştirme cevaptan daha yapıcı ve çözüm sağlayabilecek bir mesajı Groupon Genel Müdürü Sn.Onur Aydın'dan az önce aldım. Mesajı aşağıya kopyalıyorum.
Her isteğimizin, her zaman yerine gelmesi beklenen bir durum değil ancak çözüm için çalışıldığını bilmek, sonuç istediğim gibi olsun yada olmasın beni mutlu edecek. 
-------------------------------------------------------
Murat Bey Merhaba,

Blogunuzda yazdığınız konuyu okuduk. Ekip olarak bu konuda nasıl bir değişiklik yapıp konuyu çözeceğimizi değerlendiriyoruz. Önümüzdeki bir kaç gün içinde özellikle tatil sayfasında bu açıklamalara daha net yer verip standardlara uygun hale getireceğiz.

Öneriniz için teşekkür ederiz.     
-----------------------------------------------------------

Hiç yorum yok: